Pengikut Gue

6:26 AM

Rindu kat mak bapak aku!
Bila la nak abes blaja.
Nak keje, ade duet, bawak mereka kerjakan umrah.
Then, baru kawen.
Dulu aku pikir kawen dulu.
Tapi pasni mak bapak aku lebih penting.
Mak.Ayah.Sayang anda.Noktah

5 Helai Daun Kari:

~ Kirana ~ said...

btol3...
stadi dlu..
keja bg dpt fixed gaji..
kumpul duit byk2..
bahgiakn famili
then baru pk kawen
k?
anak lelaki, syurga di bwh tapak kaki ibu smpai dah bekeluarga...

=)

Khalis Saif said...

heee
tq putt
mmg niat dah skrg ni..
moge terlaksane,amin.

farhana ann said...

eheeee.

betul betul. betul.

hajarJazz said...

yeke sepul? anda yakin? hahaha... eh.. chantek betoi la pic kat page anda ni.. buatkan satu..
betul kan nnt nk dtg?.. tak jadi siap!! hajar dah beli peta dah ni... dah survey2 tempat yang besh... (nada mengugut).. pastu dari sini kalo nak buat umrah murah jer..

alif zai mim ra said...

epul nak p syria ke? TAK AJAK!!!!!