Pengikut Gue

6:12 AM

Aku Dan Kedai Handphone Abang Abang Aku

Setiap kali cuti semester biasanya aku kerja dengan abang abang aku. Kalau tidak di Melaka Sentral, di Batu Caves. Cuti kali ni aku kerja di Batu Caves. Seperti selalunya, macam macam hal yang aku hadapi tiap kali bekerja. Macam macam fiil manusia. Macam macam ragam. Macam macam kerenah. Macam macamlah. Macamlah kau tak tahu. Chombi pun tahu.

Pagi tadi .Panas hati aku. 

Apekejadahnye nak pendekkan tali jam pun nak hantar kat aku??!! Aku kerja di kedai handphone kawan, bukan kedai jam. Lebih baik kau bagi aku repair mesin jahit ke, mesin rumput ke, mesin pengimbas CAT sekalipun. Baru meletup. Huh. 

Pagi pagi morning dah buat aku sentap. 

3 Helai Daun Kari:

alif zai mim ra said...

sabar bro.. Allah nak duga pagi-pagi tu. bersyukurlah dapat dugaan tu. hmm..mmg sedap piza tu..nyum3..hahaha

Khalis Saif said...

mmg sabar pon
hehe
oit,jgn nk wat provokasi n membakar api permusuhan d sini.!huh
miahaha.xpe la hawe,kamitgu hajar balek,baru mkn piza.baru kwn namenye.hak2.

3p4h said...

Along join sama ya mkn pizza nnt!