Pengikut Gue

6:46 AM

Mungkinkah Terjadi

Aku ketemu dia semula. Terima kasih Tuhan.
Jika dia di takdirkan untuk ku, maka dekatkanlah hatinya denganku.
Namun sekiranya tidak, maka dekatkanlah hatinya dengan ketentuan-Mu.
Amin

14 Helai Daun Kari:

run^nia in wonderland said...

=) moga ok segala

Muhammad Huzaifah bin Ahmad said...

Siapakah 'dia'???

Khalis Saif said...

haha epah
sebok jugak ko eh
hehek.tada sapa2
kucen aku,di dpti hilang tempoh hari.
namun begitu,ade pihak mengatakan ade menemuinye di tengkere.
benar dakwaannye,aku bergegas ke sane dan...jumpe!
hah.amacam pah??hehek

hajarJazz said...

citer dongeng je tu epah.. haha
oit sepul.. sy tau sape gerangannyer.. kekasih lalu di warung dekat ngan mitc tu.. hahahahahaaaaaa.... die dah balik yer?.. ape lagi.. =p

Khalis Saif said...

hah!ni lagik satu
oit cik hajar,sy merepek jer la.
haha.
hajar,amcm?mrh lagik ke?
hehe

kasogi said...

mcm ku knl ayt tu..kih3

farhana ann said...

ko ckp pasal psp ke?
atau dia?

Khalis Saif said...

ha.btl2
aku bicara tentang psp
heeeee

hajarJazz said...

merepek? keh keh keh.. tu ayat org gelabah tuh.. lek la sepul... skg amcm? kecik ati lagi nih.. sy kalo kecik ati lame wooo.. tak caye tanye epah.. kene belanje coklat fereroshei duluk.. bukan sebijik dua.. yg dlm balang tuh!!

3p4h said...

Eerm... Kemusykilan melanda diri. Tuan empunya diri mengatakan lain, tp cik hajar kata lain..

Apakah kau menyembunyikan sesuatu? Kiranya benarla tekaan hajar, kan angah?

p/s: Serius ak serik sepul bl wat hajar kcik ati. Bkn sng nk pjuk.. =p Xtau la kalo ko ada ayat2 rhsia yg mmpu mngubah ati dia.. He5

Khalis Saif said...

aduh
pkre gini pon jadik isu.
heeeeee.
mcm2 bole terjadi la kwn2.

p/s:hajar merajuk???
ahhh!!biakan!!hahar..

run^nia in wonderland said...

encik saiful...jgn suke buat kontraversi ye...harharhar...saje lalu lalang buat onar di blog org =p walau sape pon 'dia', jgn lupe pada Yang SATU =)

LYNN said...

en kari memg suke wt org trtanye2...hehehe...

hajarJazz said...

eleh sepul.. ape pun, isu pizza kali ni dah tamat.. hanye abg ah seng, hawe and epah je dpt mkn pizzaku.. muahahahaha!! nnt jamuan khas utk kami jer.. yg len not invited.. Maka dengan ini, Siti Hajar Ahmad Jazuli mengishtiharkan topik pizza sudah tamat.. Ape pon sepul, kalo ade jodoh anda dengan 'dia' (yg pasti sy tau tu bukan PSP) insyaAllah ada.. Sy doakan yg terbaik semua buat anda...

to epah : zaman nak terasa hati dah berkhir sudah.. hehee