Pengikut Gue

8:21 AM

Alhamdulillah

Aku dapat kerja!! Tak sangka, tabiat aku hari hari bukak forum Photoskool sampai kawan kawan aku naik meluat mempertemukan aku dengan bakal Boss aku. HEHE

Aku dapat kerja kat kedai gambar. Memang kena dengan diri aku. Tapi Boss dah pesan awal awal, kalau boleh kerja dengan semangat berbisnes, bukan sekadar hobi. BAIK BOSS!!HEHE
Boss jugak pesan, jangan anggap dia boss, tapi sebagai kawan, rakan. Bukan apa, kata boss, nanti kemesraan tak berapa ada. Lepas tu buat kerja pun sebab takutkan boss. Buat kerja untuk organisasi atas dasar kapasiti takutkan boss. Dia tak mahu pekerja pekerja dia macam tu. BAIK BOSS!!! HEH.
Kedai ni terletak di Seksyen 7 Shah Alam. Dan yang paling mencabar, aku jaga kedai ni sorang sorang. Aku tak pernah ada pengalaman jaga kedai gambar ni. Muga muga semuanya baik baik saja. Amin.


3 Helai Daun Kari:

masni qisrine said...

salam kenal adik saiful,
ziarah2 la selalu yek
kot2 nti dpt tukar2 ilmu pasal D80, photo captute, editing, bla bla bla.....
(^_^)

akizaki said...

ok la tu...
bg gua alamat...
nti gua redah...
amacam...?

Saiful Bakhtiar Othman said...

alamat x tahu lg la bro.ni no sy.
0125397735.mai la,bole cuci gambo kat kedai,amek gambo paspot ke nk g tailen sng.haha.