Pengikut Gue

8:39 PM

Chelsea...!Tunggu Aku Datang!



Akhirnya. Hasrat tercapai jua untuk ketemu Ballack, Lampard, Terry dan Nordin Kardi(haha). Memang dah tak sabar nak tunggu 29 Julai ni. Tak sangka abang aku bermurah hati nak belanja tiket nonton Chelsea v Malaysia. Pasti, aku support Chelsea, bukan Malaysia. Bukan tak punya semangat nasionalisme mau pun patriotisme, tapi untuk hal ini, aku tak mau menjadi hipokrit..Ha Ha.

Cuma, agak terkilan sebab si hitam tak dapat sertai tour kali ni. Aku harap Drogba kekal di Stamford Bridge. Sesiapa bukan supporter Chelsea di larang mengomen entri ni.Ha Ha.


Sekadar berkongsi. Salam

3 Helai Daun Kari:

alif zai mim ra said...

ala..bkn peminat chelsea..xboleh komen.. :P

Khalis Saif said...

heh..msti sokong johor fc ni..haha

hajarJazz said...

johor fc terer.. selalu je menang match!! sepul jumpe ballack yg cute tu? waaaah
apsal tak bg tau.. br nak suh kemsalam!!!! nak bg tau kat die rambut kerintingnye macam anak buah hajar!!