Pengikut Gue

4:39 AM

Laptop+Semut=Ada Parti Mungkin




Ini cerita tadi. Sebentar tadi, sebelum hujan lebat mencurah membasah bumi Sintok.
Laptop fulanah ini, ada parti mungkin(sama seperti tajuknya;senang),semut merah halus kecil,berduyun duyun keluar dari speaker,keypad dan dari segenap lubang lubang kecil laptopnya.
Mungkin, jika di biarkan bakal bersarang berketurunan semut ini, semut Terengganu(tanya dulu jika terasa).
Terus saja pada kesimpulannya, sayangi apa saja milik anda.
Jangan biar ia musnah atau rosak dari dalam, tanpa kita sedar, hingga satu saat, ia sudah tidak lagi berguna.
Apa saja. Baik jaga.

Mak aku cakap, jangan minum atau makan makanan yang bersemut...nanti jadi nyanyuk biol pelupa.
p/s:Gambar semut hitam yang nampak sangat tak seperti aku yang mengambilnya, selamat di curi oleh aku atas ihsan bantuan Google. Hidup lebih mudah. HA HA

6 Helai Daun Kari:

lieza said...

btl jgn le mkn semut...mkn kari je tau

Kirana said...

owh..
ini pernah terjadi pada saya juga..
bukan sekali tapi berkali2..
kadang2 bila laptop dibiarkan, semut mula berparti..
agaknya celebrate birthday sepupu sepapat dia kot..
mati lah semut2 tu kalo lalu jer dpn laptop tu..
siap kena tenyeh2 ar..
uuuuu... kejamkan!
:P

Khalis Saif said...

haha..btoi2kari forever...!

Khalis Saif said...

eleh putt ni..ayat cam esei SPM...pastu kijam lak tuh,sadis jeh kematian semut2 tu...huhu

alif zai mim ra said...

hehe..lawak2...then apa yang terjadi pada laptopmu? kekal bau ridsect mungkin? :P

hajarJazz said...

tenyeh semut adalah hobiku.. bila mereka membawa bala tentera yang ramai, maka gas beracun perlu digunakan!!!