Pengikut Gue

4:14 AM

Chikobi Aku





Aku dah nak cuti. Hampir 2 bulan, walau  tak sampai 2. Masa cuti aku kali ni, aku akan bekerja di sebuah kedai gambar di Shah Alam. So, aku akan tinggalkan chikobi chikobi aku kat sini selama itu juga. 


Kasihan. Muga muga chikobi chikobi aku gemuk gemuk juga seperti biasa. Aku selalu beri makan kat mereka ni. Yang syoknya, chikobi aku ni dah cam sangat muka aku. Kadang kadang aku terpaksa sorok muka sebab malas nak layan. HAHA.

Hidup kat tempat orang memang agak bosan. Lebih lebih lagi bila orang yang macam aku, tak punya ramai kawan. HAHA. Orang cakap aku sombong bla..bla..bla..HAHA. Nasib baik lah ada chikobi chikobi ni yang nak buat kawan dengan aku. HAHA!

Semoga chikobi aku tahu macam mana nak hidup, macam mana nak cari makan, macam mana nak cari pasangan(HAHA, bukan macam aku yang...ahhh, biarlah). 

Jumpa lagi semester depan wahai kucing kucing ku. Adeh!



7 Helai Daun Kari:

mumu said...

wah meh la anta chikobi 2 kat sy. bia nenek sy jage. nenek sy pandai jge kucing tau. komfem sihat. haha. serious ni. nway. comel sgt chikobi mu i :)

Saiful Bakhtiar Othman said...

haha mumu
nak pos laju ke?
cian chikobi sy ni mati sesak napas.sekse beb mati gitu.hehek.neway,tq deh ngomen2.

akizaki said...

org tue2 kate jgn amik gmbo kucing..
nti kucing tu pendek umo..

Saiful Bakhtiar Othman said...

hah??
yeke aki
gahahaha.abes la cikobi aku pasni.huhu
xpe,ajal maut pada Tuhan y Esa.heeeee

sajeedhani. said...

cumel gilosss.
;)

AyanaAsham said...

waaa...ni wat aku windu sama incik yeyen ni....
kenapa die pergi dulu...waaaa

Saiful Bakhtiar Othman said...

saif to sajeed;
heee, comel mcm tuannye beb.gahaha!!

saif to ayana;
sabar deh,t ade la penggantinye.Amin...;p