Pengikut Gue

11:12 PM

Dunia Baru Aku

Komputer ni la tempat aku mengadu nasib.HAHA. Saja letak gambar aku dan kawan baik aku. Nampak macam kerja pejabat sikit. Baru hensem. HAHA
Size gambar dan harga. Harga gambar memang yang terendah pernah aku lihat! Rugi kalau tak datang cuci kat kedai ni. Gambar aku saja tampal di tengah. Mudah customer nak lihat. HAHA
Kedai ni kecil saja. Padan lah aku untuk jaga seorang. Itupun aku tak habis jalan lagi dalam kedai ni. GAHAHA!
Mesin printer gambar. Model lama, banyak masalah. Ada yang aku boleh fix, ada yang tidak. Banyak lagi yang perlu aku belajar. Ayat Boss aku "mesin ni manusia yang buat, apa saja masalah kita boleh selesaikan!''. Boss aku banyak cakap, cakap yang betul lah. Yang ada manfaat, tapi aku pula banyak merepek.HAHA. Maaf Boss. HEH

7 Helai Daun Kari:

lala said...

comelnye kedai itu!!!!

Saiful Bakhtiar Othman said...

kedai je ke?hahak

3p4h said...

Sepul, slalu cuci 4R brp RM eh? Kalo cuci byk2 brp RM? Saja nk survey.. =) He5..

Saiful Bakhtiar Othman said...

4R sekeping 35sen.
1000 keping pon 35sen.hehe.harge fix.dah ckup rendah tuh.
10RW baru rm6.mai la dtg cuci.

3p4h said...

Hua...Mahal la tokey.. Kalo fix cam 2.. Ok2 xpe2..

Ko ada bljr cara cuci filem x?? Teringin nk tau cara2 cuci filem..

Saiful Bakhtiar Othman said...

mahal?????
ko dpt brpe?
gile...ade lg murah ke?

3p4h said...

Wah...Selepas di usha serata Jitra (kedah) ni...Ak dapati ko pny tmpt sgt la murah T_T

Huhuu...sini rata2 5kupang! gile btul! Sabo je la ak!